Womanizer

Det har varit en underbar dag idag! Jag har varit nästan frisk idag vilket känns jätte skönt!! Vädret har varit otroligt bra och jag har bara velat sitta ute! En klasskompis idag kom och sa att det fanns huggormar utan för busken. Och mycket sant var det så.. När jag och en killkompis till mig gick hem idag från skolan så var det några killar från el-tvåan som gick framför och hoppade till utav att det var ormar i gräsen, jag blev livrädd och hoppade på min kompis och då blev han skitskraj, haha! Har haft min sista danslektion innan dansuppvisningen på torsdag. Jag är imponerad av mig själv som kan hela dansen. Dansade dansen typ för första gången idag, och jag kan den redan utantill! Skit roligt och skit jobbig är den ;-)! Imorgon har vi vår sista stora föreställning. Michael Jackson föreställningen har sin sista kväll i morgon kväll, lite tråkigt men det är bra att livet fortsätter ;-) Min danskompanion fyller år imorgon så hon kan inte vara med och dansa så jag får dansa själv :o Får se hur det går... haha! Nu ska jag se på tv hela kvällen fram till tio och efter det ska jag plugga lite, hehe. Det var länge sedan jag gjorde det.. :o Fy Amanda!!
Puss


bilden är tagen igår hemma hos min moster i någon lekpark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0