We are the world

Det har varit en bra dag! Jag och grabbarna dansade i morse. Dem är skitduktiga, verkligen!! Var där en timma lite drygt innan jag gick till bussen för att åka till musikalen. Men bussen gick ju inte så fick gå.. Haha. Har bara hört Michael Jackson låtar hela dagen. Så har dem på hjärnan hela tiden. haha! Sitter och pluggar svenska som ska vara inne idag. Var ju inte på lektionerna så jag måste skicka den till min svenskalärare men nu funkade inte skolmailen så synd för min lärare, haha!! Här har ni en låt som Michael Jackson har gjort men som ett antal andra artister sjunger i stöd mot Haiti. Det passar ju bra också eftersom min svenskauppgift handlar om haiti. Hehe. Jag tycker iallafall att låten är grym! Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0