They don't care about us

Kom precis hem och äter nu min såkallade lunch på två mackor och lite yogurt. Det var ingen god lunch idag så ¨t bara en macka i skolan och sedan på eftermiddagen nu har jag haft musikal. Den gick bra, tror jag? Dansar två danser, den lätta gick inte så bra (fast gjorde inget fel, men gick ändå inte bra för att jag vinglade mycket när jag snurrade) och den svåra dansen gick BÄST! Jag och min danskompanion var så otroligt glada när i gick av scen. Så glada som vi aldrig varit förut.. Hehe. Enligt min almenacka så ska vi ha föreställningar imorgon med men inte enligt musikalen, så jag får pallra mig till skolan imorgon iallafall. Å nej, vill inte hatar onsdagar!!

Idag skrev jag nationelltprov i engelska också. Det gick verkligen inte bra.haha, men aja gjorde mitt bästa.
 Nu ska jag plugga tyska som jag verkligen hatar!!!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0