Say I do, i do, i do, i do

Ont. Väldigt ont i huvudet. Inte vet jag om det är pga min sjukdoms fel som jag trodde var över eller pga solen och att vätskan inte har hällts i så mycket som den egentligen borde ha gjort. Har börjat hosta som en galning nu igen, inte alls roligt! Därför valde jag att stanna inne när min pojkvän och hans kompis åkte ut och åkte longboard. Jag skulle ha cyklat men nej, jag stannade hemma alldeles själv. Så här sitter jag nu, får väl ta och spela blip eller något liknande och hoppas på att det börjar något bra på tv vid åtta tiden.

Tidigare idag har jag gått Ringvägen tillsammans med min BBF och a sedan varit med min boyfriend. Och ja, HELA TIDEN HAR JAG VARIT UTE EFTERSOM VÄDRET ÄR SÅ UNDERBART! :D Vad har ni gjort?
Kram

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0