Put the blame on me

Åkte hem efter första lektionen idag. Det var tyska lektion, bara jag där.. Det är tråkigt och det kändes onödigt att åka dit då eftersom jag ändå var sjuk. Efter skolan gick jag hem en snabbis till min boyfriend eftersom han också är sjuk (han måste ha smittat mig). Tog sedan bussen hem och gick och la mig i mammas och pappas säng och satte på ngra filmer. Såg först Crossroads (vet inte om den stavas så, men en film med britney spears), sen såg jag Avatar (såg bara början, sen somnade jag.. Men den verkar inte så bra) och nu har jag satt på Mamma Mia - Vill iallafall ha lite musik nu när jag är sjuk. Nu undrar jag bara när resten av min familj kommer hem? Nu ska jag fortsätta att titta. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0