Party like a rockstar

I'm sorry my blog. Jag har inte kunnat blogga nu på typ ett dygn eftersom jag var på tjugoårsfest igår. Det var grymt, verkligen jätte roligt! Lärde känna nya personer och umgicks också med gamla vänner. Otroligt kul, bra och sånt på alla sätt (Y) somnade inte försän fyra eller något inatt och vaknade vid åtta. Sover aldrig bra om jag har druckigt. Täcket blir klibbigt, lika så kuddarna och inget blir som man vill att det ska vara. Vid tio åkte jag och min pojkvän + ett antal in till Stockholm. Vi har varit på WUS i kungsträdgården hela dagen. Det har varit kul dock otroligt kallt. Stod med halsduk, mössa och vantar. Hallå? Det är liksom den nionde maj idag.
Håller också på att bli sjuk tror jag.. Hoppas verkligen intedet, men nu kan jag knappt prata vilket inte är bra. Får göra mig något varmt att dricka sedan ;-) Puss!

söta bff's på toaletten, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0