Not myself tonight

Tonight! Det kommer bli roligt! Min pojkvän kommer hit senare och äter, det bli myss. Sen ska vi på fest. Fick veta också att min bästa kompis ska komma. Först skulle hon komma, sen inte och nu ska hon komma. Det ska bli så otroligt kul!! Längtar. Länge sedan jag såg henne också. Men nu är dilemmat vad jag ska ha på mig? Jag kör lockigt idag igen eftersom det är skönast och inte blir så tovigt om jag har håret utsläppt. Men kläderna? Vad ska jag ha på mig? Har suttit och funderat ett tag men har inte kommit fram till någon ännu... Detta blir svårt, men något ska jag komma på va?

jag och min bästa tjejkompis sist vi var på fest där vi ska ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0