No U Hang Up

Vilket väder det är idag också! Jag säger bara: Wow! Att det så snabbt har kunnat bli så varmt och att träden så snabbt kunnat slå ut! Förra måndagen när jag var sjuk var det endast 7 grader ute, och nu närmare 27. Helt otroligt! Ska snart dansa här hemma. Som jag skrev i går så är det musikal idag där jag ska dansa alone.. Drömde massa drömmar om det inatt. Om att jag kom in på scen för sent och alla ropade och väntade på mig, att jag totalt glömde bort hela dansen och stod som ett miffo mitt på scenen. Har aldrig gjort bort mig eller fått blackout så jag ber till gud att jag inte får det idag heller. Hehe!

Imorgon har jag också tyska nationella muntliga så ska försöka prata lite tyska här hemma ikväll. Även fast jag inte kan så måste jag försöka! Försöka är alltid bäst, även om jag alltid brukar ge upp innan jag försöker så börjar jag snart lära mig att försöka är alltid bäst!
Pussss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0