Nine to five

Jag hatar att vara sjuk! Har varit det i bara två och en halv dag och jag klagar så mycket! Jag menar vad gör jag? Jag orkar inte göra någonting, försökte att gå ut på baksidan en stund med mormor idag och sätta mig i solen, satt där i fem minuter innan jag blev trött i hela kroppen.. Min kropp vill verkligen inte vara frisk.. Det jobbiga är att det är nationella imorgon juuu och jag ska gå till skolan sjuk typ. Får väl gå hem efter det. Måste försöka bli frisk tills på torsdag då jag och två tjejkompisar ska umgås! Vi har ju bestämmt det för jätte länge sedan och varför ska jag bli sjuk då för? Aja... Nu ska jag gå och ligga i sängen.

här var jag frisk och glad - tillskillnad från nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0