Never let u go

Nu sitter jag i skolan. Brevid mig kompis Nelly som är lite upprörd över att hennes kondom-arbete inte går att fixa. Hehe, själv är jag klar så jag har tid att sitta här. Är klar med allt och hoppas på att jag får MVG i kursen nu. Det är inte mycket mer jag kan göra. Skulle vilja åka hem nu. Lägga mig i soffan och dega. Eller egentligen vill jag kanske inte åka hem eftersom det är då jag alltid är ledsen. Jag vill vara med mina kompisar som gör mig glad. Fast egentligen vill jag bara vara med honom! Men ja, det är inte aktuellt just nu och jag får vara glad för de som vill vara med mig.
Ikväll ska jag ut och gå med min tjejkompis. Ska bli så kul att träffa henne, saknar henne så ♥!
Time att göra annat nu, kanske kolla lite bloggar..? Det är ändå 45 minuter kvar på lektionen och det kommer verkligen bli långtråkigt.. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0