Missing you

Det regnar, vädret suger! Men idag kan jag stå ut eftersom det ska bli skitvarmt och sol imorgon enligt vädret! Hoppas verkligen att det stämmer! Jag hostar jätte mycket så har böjar äta hostmedicin igen.. Hatar verkligen det. Men det bästa är väl att den gör att man blir bättre? Jag har precis kollat klart på en film och ska hoppa in i duschen nu hade jag tänkt mig. Då blir jag piggare. :) Sedan vet jag inte vad jag ska göra eftersom det är tre timmar tills jag ska åka till dansen. Jag ska inte dansa idag utan bara kolla på och filma eftersom vi har dansuppvisning på torsdag och i måndags när jag var sjuk gjorde dem klart korografin så om jag då ska ha någon möjlighet att lära mig dansen tills på torsdag så måste jag filma och dansa hemma. Ikväll ska jag på bio med en tjejkompis. Vi ska se Last Song. Hoppas den är bra! Är det någon som har sett den som tycker den var bra?!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0