Lovley girls

Idag är jag så glad! Vet inte vad det är med mig? Mina underbara tjejkompisar får mig att må jätte bra! Känns så bra att må bra idag eftersom jag inte gjorde det igår. Solen har varit på topp hela dagen, lektionerna har varit slappa och vi fick sluta tidigare. Underbart! Nu ska jag plugga sista gången innan sommarlov. GREAT säger jag bara!! Ska ut och övningsköra också. Imorgon ska jag och förmodligen två tjejkompisar in till stan efter skolan, iallafall en men hoppas min andra kompis också kan följa med :) Vi behöver ju skor och kläder samt jag behöver en bikini också, haha. Nu lägger jag upp bilder från dagen. Dock suddiga, men helt underbara ♥.







Kommentarer
Postat av: nelly

kärlek på hela den här dan:) ren sommarglädje<3

2010-05-31 @ 19:37:14
Postat av: Clara

Håller med Nelly <3 på oss :D önskar jag kunde ha följt med till stan med iblan hinner man inte med allt man önskar tyvärr :( puss <33333

2010-05-31 @ 20:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0