Love Game

Satte nyss på filmen Basic Insict (tror det var så det stavades) men jag tror jag ska byta. Jag har sett den förut och den är okej, men ingen stor hit. Kollade nyss på Avatar för första gången, helt okej film men inte så bra som alla pratar om den.. Vaknade redan vid åtta imorse. Har sovit kasst hela natten, det gör jag när jag är sjuk. Tror jag har haft hög feber inatt för jag mådde verkligen som ett as. Idag har jag ingen feber utan bara ont i halsen, i kroppen och är förkyld. Har nationella i matte imorgon så hoppas jag är pigg nog då. Dock känner jag mig inte pigg nog att plugga idag men jag ska försöka plugga iallafall lite grann. Nu känner jag mig helt slut efter att ha suttit vid datorn i fem minuter så ska lägga mig ner nu och byta film och bara koppla av.
Hoppas allt är bra med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0