Let's show my dancemoves

Hej! Sitter här och ska åka ner till dansen om en timma. Dans uppvisning idag och det ska bli såå kul! Fast jag har inte ännu bestämt mina kläder som jag ska ha på ena dansen så det måste jag göra nu! Sedan måste jag och laga "middag" till mig snarast eftersom jag inte kommer hem försän halv nio ikväll och jag måste äta ngt så får laga nu innan. En sak är bitter. Det är att jag verkligen måste plugga. Men jag vet inte hur jag ska börja? Historia, inte direkt mitt starkaste ämne. Vet inte hur jag ska börja? Det är slutprov i kursen och failar man på detta prov kan bli kuggad hela historia betyget och det vill jag inte med tanke på hur äckligt mycket jag har kämpat detta år. Nåväl, jag kan verkligen inte sitta här, dags att göra annat.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0