Hello summer

Vilket väder idag! Otroligt. 30 grader i solen om inte mer är det hemma hos mig, inte ett moln syns. Dock blåser det rätt mycket, men jag ska ut och sola ändå. Eftersom jag är så ljus i mitt pigment så måste jag ligga i solen i miljoner år för att få färg, vilket är jobbigt faktiskt. Ingen vill sola med mig heller, min mamma är tråkigt och då blir det ännu tråkigare att ligga där ute själv. Plus att busken som är mellan vårat hus och grannens är typ nerklippt så det känns jätte öppet att ligga på baksidan, men aja, bryr mig egentligen men försöker att inte göra det.. Senare idag ska jag träffa min pojkvän, gud vad kul! Eftersom båda har legat hemma hela veckan och varit sjuka så har vi inte kunnat träffas. Jag är ännu inte helt frisk men jag orkar träffas och allt ändå ;-)
 
Här är en sommarklassiker! Gyllenetider - Kung av sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0