Happy

MVG - och VG gillar vi! Idag fick jag tillbaka två slutuppgifter jag gjort på samhällskunskapen. Jag är så glad och superduper mega nöjd. Jag har alltid haft svårt för samhällskunskap men nu i gymnasiet går det gallant! Kanske bara för att läraren är väldigt bra tycker jag! Min gamla i grundskolan vad bra, eller han lärde inte ut bra utan satt mest och snacka med oss och var snäll, typppp. Alla älskade honom, jag med! Men med min nuvarande lär jag mig mer och blir mycket mer intresserad vilket är kanon!! Vädret är också bra och därför blir allt så bra. Och idag ska jag ta på mig mina träningsskor och gå ut och gå med mina älskade stavar! Det var så länge sen eftersom jag varit sjuk, men idag känner jag mig så pass pigg att jag kan göra det. Kanon! Men först till något tråkigt... PLUGGA! Ska börja och avsluta mitt svenska tal idag. Vi ska hålla ett debatt-tal inför klassen imorgon. Talet ska vara mellan 3-5 minuter.. Det låter inte så mycket, men det är verkligen hur mycket som helst! För när man står där framme babblar man på så otroligt fort, och därför måste man skriva mer text än det egentligen behövs. Så nu ska jag sätta igång! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0