Happy Birthday

Idag fyller fem av mina vänner år, haha herregud vad ungar det ploppat ut denna dag i maj. En utav dem är min bästa kompis! Tusen grattiskramar till henne och till alla andra mina vänner som fyller år idag! Vill ge er en låt, hehe: (den har väl ingenting med "ja må han/hon leva" utan något annat, men han sjunger iallafall "happy birthday")





Dagen har annars varit väldigt jobbig. Både känslomässig och skoljobbig. Men som tur är har Clara och Nelly gjort min bra bättre än vad jag trott i början av dagen. Kärlek till dem två brunetterna ;-) Nu ska jag göra ett skolarbete och senare ska jag ut och övningsköra, så se upp på väg 73! Kom ihåg att titta på Anna Anka söker assistent klockan 20.00 på tv3 och Andra Avenyn på svt1 klockan 21.00 ikväll! Ni vill inte missa det.. :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0