Everything changes

Godmorgon! Idag är det torsdag mina vänner, vi är lediga och jag känner mig så mycket bättre än i går morse! Redan efter jag hade duschat igår så kände jag mig bättre och bättre kunde det inte bli när min BBF ringer och frågar om hon kan komma upp till mig. Gud vad kul! Hon kom hit, vi låg och prata om det ena och det andra. Var ute och gick ett tag. Gud så skönt!! Jag har inte varit ute på flera dagar typ, och så går vi en kvällspromenad. FYFAN VAD NAJS. Idag ska bli en bra dag. Ska spela lite blip.se men mamma, haha lökar vi är! Sitter mittimot varandra och spelar spel mot varandra, snartska jag äta frukost. Senare ska jag göra en samhällsuppgift och efter det ska jag till en kompis. Tyvärr kunde min BBF inte vara med men det ska ändå bli otroligt kul att träffa min andra vän! :D woooho. Nu har jag inte tid att sitta här, ska snyta mig och sedan fortsätta spela. Puss

Kommentarer
Postat av: Josefin

Svar: Jupp de stämmer :)



härligt att du är på bättrings vägen :)

2010-05-13 @ 19:41:54
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0