Everyday is a new day

Godmorgon på er! Vad skönt, jag har kunnat sova ut tills nu. Somnade strax innan tolv igår så jag har fått ungefär lite mer än elva timmars sömn. Kanon! Vädret idag är inte så bra och det tråkiga är att det inte ska vara så bra i veckan heller.. Iallafall enligt tidningarna.
Gårdagen var bra. Ishockeymatchen var orättvis och Sverige borde ha vunnit! Stranden var bra, även fast vi inte var där så länge. Maten var bra. Kubbet var bra. Fotona var fula men sällskapet bra! Hemresan på min moppe igårkväll var svinkall. Haha, gud vad jag önskade att jag hade vanligt körkort, haha! Men inte ännu.
Idag ska jag plugga. Jag måste bara plugga så mycket!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0