Everybit of me

Vilken härlig dag att vakna upp till, vilket väder det är!! Det är tjugo grader och strålande sol. Idag ska jag spendera min dag nere i Nynäshamn och på dansen. Det är ett rep idag igen och imorgon är det genrep. Hehe, det börjar dra ihop sig nu.
Det belv ingen bio igår. Var bara hemma. Jag och mamma kollade på en film. Det är ärligt talat det mest bästa film jag någonsin. Den slår alla filmer i alla kategorier. Changeling heter filmen. ÅÅÅÅ vad bra den är. Ska försöka hitta den i någon affär och köpa den. Bästa! Se den, det är verkligen att rekomendera.
Nu ska jag hjälpa min mamma med danskläder och hennes dans eftersom hon har dansuppvisning idag. Dock kan jag inte kolla på den. TRÅKIGT!
Passa på att vara ute i solen idag. För det är vårsolen som gör dig brun, hehe. Puss


Kommentarer
Postat av: Clara

så grymt bra film:), men så fruktansvärt sorglig, dessutom blir jag så arg när jag ser hur de behandlar henne..., visst det är bara film, men den är verklighetsbaserad. pözz <3333

2010-05-02 @ 16:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0