Eurovision Song Contest 2010

TAck, min vän sa nu hur man gjorde för att ta tillbaka gamal text som försvunnit, perfekt till en annan gång. Tack Therese!

Igår var ju andra och sista semifinalen i Eurovision Song Contest och imorgon är det final. Tyvärr gick inte Sverige vidare vilket jag hoppats på, det blir lite mer spänning då, hehe. Jag har iallafall tagit ut mina top 3 bästa som jag hejar på och tänkte visa dem för er:

3:dje plats kommer Danmarks bidrag som heter In A Moment Like This och sjungs av Chanée& N'evergreen.
 

2:dra plats kommer Georgiens bidrag som sjungs av Sopho Nizharadze och heter Shine.


1:a plats, den absolut bästa i finalen är Belgiens bidrag som heter Me And My Giutar och sjungs av Tom Dice. Otroligt bra röst, ryser när jag hör den♥!!



Dock kanske det inte är värsta vinnarbidragen, men jag älskar dem! Speciellt sista låten, så personlig text ♥. Vilket/ Vilka bidrag håller ni på i finalen?

Kommentarer
Postat av: Therese

haha varsågod my friend! :D

2010-05-29 @ 19:53:13
URL: http://freakinhilarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0