A simple life

Nationella gick okej, inte bra men okej iallafall. Nu sitter jag och kollar på tvprogrammet sjukhuset. Har blivit väldigt förkyld nu inatt,  Sitter och snyter mig hela tiden, men det är bra det så att allt försvinner så kanske jag blir frisk helt snart. Imorgon ska jag träffa två tjejkompisar. Jag är så pass frisk nu tror jag att jag orkar det, annars är det bara dra i sig en alvedon eller två för att det ska gå. Det ska iallafall bli kul att göra något! Är så otroligt trött på att bara sitta inne hela dagarna och inte göra någonting.. Sover ju så dåligt också bara för det. Tjock känner man sig också för jag äter om jag inte har ngt att göra, haha. Nu ska jag sätta mig utomhus ett tag tror jag, ska försöka iallafall. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0