Shopping like a rockstar

Nu är jag hemma! Vilken dag det här har varit.
Höll på att dö imorse när klockan ringde vid åtta. Verkligen dö! Men jag pallarade mig upp och gick till bussen. När jag kom till skolan sa läraren att vi inte hade någon lektion. Toppen (Y)! Jag kunde ju ligga hemma och sova längre!!!! Så håltimma hela förmiddagen till lunch sen efter lunch skrev jag matteprov och efter det åkte jag hem. Mamma kom inte hem så långt efter mig så vi åkte in till stan. Visste inte att hon ville åka in till stan men hon sa att dagen var så mycket kvar på och att det var dumt att sitta hemma och göra ingenting. Så vi åkte in med tåget till stan och sedan shoppade lite. Jag kom hem med:
Ballerinaskor
Ett linne med volanger
Skjorta
Läppglans
Shorts
Klänning
Strumpbyxor
Bikini

Jätte tack till mamma!! Och vi såg också studenter som åkte runt på falk och dansade,sjöng& söp. Fan vad kul och gud vad jag längtar tills jag står där! Dock är det hela två år kvar :( Nu ska jag se på tv. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0