Oh baby baby

Godmorgon! Jag gör som varje inlägg och börjar skirva: Vilket härligt väder!! Och det kan ju inte bli mycket bättre att vi ska tillbringa den på en strand i Nynäshamn. Sol, bad (för vissa, men inte mig), vollyboll, kubb, fotboll och skiiiiit bra sällskap! Känns bra att avsluta året så. Behöver inte vara något märkvärdigt, det behöver inte kosta massa pengar, det här blir bra (Y). Hoppas att jag får lite färg idag, fin färg och inte så bränd som jag blev igår. Satt och kollade fotboll och tänkte inte på att det brändes. + att jag hade strumpbyxor på mig så bränner jag sönder benen och även ryggen. Aj!! Idag vill jag inte bränna mig, för det blir inte snyggt, haha. Och fint om jag har brännt mig och om jag ska ha linne imorgon. Har inte bestämt mig ännu vad jag ska ha på mig för kläder, men det blir shorts och antingen skjorta eller linne. Får se, men jag lägger upp en bild imorgon ;-) Have a nice day people 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0