Nice day!!

Har inte blivit så mycket bloggande pga det här härliga vädret som vi har haft så länge nu! Idag får vi passa på att njuta ordentligt för imorgon enligt vädret ska det inte vara så bra väder, och inte i veckan heller. Trist, men vi får vara glada att vi har haft en fantastisk vecka!! Och solen kommer tillbaka ;-)
Jag ligger ute på min altan och solar. Lyssnar på min Kent lista på Spotify, bäääääääääääääääääästa :Dheheheh! I <3 Kent. Nu ska jag fortsätta sola och sen ska jag städa efter mig och Jossan. Jossan åkte hem idag :(
Puss


Kommentarer
Postat av: Emmy Amanda

Ja :D Asså vi börjar kl.10.00 och lär nog sluta runt 11 kanske :) Gör ju inget om du är med på hela avslutningen eller om du vill komma till 11? Vi ska vara vid trekanten i Liljeholmen. Ligger bakom T banan :)

2010-06-06 @ 16:59:02
URL: http://alittleworld.blogg.se/
Postat av: Emmy Amanda

Ja :) Vi kan ju höras på telen eller nått på Onsdag:) Du kan ju komma till skolan först. Om du inte vet vart det ligger? :)

2010-06-06 @ 20:31:18
URL: http://alittleworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0