Labels Or Love

Godmorgon! Idag är jag glad, väldigt glad. Det är sommarlov om två dagar och solen skiner ute idag!! Otroligt skönt! Idag ska vi inte ha några lektioner alls heller utan bara chilla lite och ha 5kamp. Låter rätt soft va?
Ska bli kul att träffa tjejerna i vårt SATC-gäng. Haha, vi har skapat vårat eget SATC-figurer i klassen. De tre tjejerna som jag umgås mest med och jag själv. Det blev så självklart eftersom vi är en blondin, en brunett, en blatte och en kines. Haha, kanske inte jätte lika de riktiga rollfigurerna, haha men liksom en av varje. Dock fick vi inte nya namn utan behöll de gamla karaktärernas namn.
Nelly: Carrie
Jag: Samantha
Clara: Miranda
Nilo: Charlotte

Jag tycker iallafall att det här är en liten kul grej bara liksom. HAha, nu sista tiden ska skolan vara rolig!! Vi har roligt!! :D Nu ska jag gå till bussen, :*!


så här ful är jag idag.. Plus att jag måste verkligen sola ser jag nu!! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0