In the name of Love

Sitter fortfarande uppe även fast jag håller på att somna sittandes. Såg på en film tillsammans med mamma (som somnade efter halva) ikväll. Kärlek på menyn. Otroligt bra film!! Verkligen skit bra, å jag blev så lycklig inombords när jag såg den, men ibland väldigt ledsen. Efter det har jag inte kunnat sova, eller jag har inte försökt heller för den delen ;-) Satte mig här och nu har jag fastnat. Ska nog sitta uppe ett tag till. Men vad gör man på datorn egentligen?? Kollar facebook, bloggar, kollar bloggar, kikar in på bilddagboken och samtidigt har man msn på. Allt detta tar ungefär 15 minuter för mig. Efteråt, vad gör jag då i tre timmar? Vad gör jag egentligen när jag sitter vid datorn hela dagen? Jag vet verkligen inte. Varför sitter jag och plågar mina ögon här istället för att lägga mig i min säng och blunda och sova gott? Jag vet verkligen inte.. A hard question. Sleep well! Night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0