What a beautiful day

Vilken härlig vårmorgon! Solen lyser, det är helg och jag har inget planerat att göra förutom att skriva en kort engelska text som jag missade göra i skolan. Här hemma ska det tapetseras så det blir nog rätt tråkigt att vara här hemma då, men idag ska jag vara hemma antadligen hela dagen. Vill egentligen ut och övningsköra för det gick så bra i går så jag är jätte peppad att köra igen. Och vet ni vad.. Jag har godis kvar från igår och det bästa jag vet är att äta godis på morgonen för det smakar mycket godare då, så jag ska fortsätta att läsa min bok och äta godis.. Det gillar tänderna, or not! hehe, men lite olydig får jag vara mot dem. Dock tycker inte min tandläkare det. Efter igår när jag var hos tandläkaren fick jag lite tandläkarskräck om jag ska vara helt ärlig.. Jobbigt!
Have a nice day, kiss and hugs


Kommentarer
Postat av: ECVADOR

vacker dag

2010-04-24 @ 11:40:01
URL: http://ecvador.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0