want the summer right now

Då var det söndagkväll, en ny vecka imorgon. Jag orkar verkligen inte, vill inte.. Två prov och ett läxförhör. Det finns inte mycket tid till annat jag vill göra. Dansa, träffa min pojkvän, träna och övningsköra. På något sätt ska jag ändå få in det.

Jag tycker att det är så skönt att det börjar bli sommar snart. Jag menar det är varmt om dagarna, när det regnar luktar det sommarregn, det är ljust till minst åtta på kvällen, blommor växer och humlor åker runt i luften. Jag blir glad av ljuset. Verkligen glad! Ser fram emot sommaren och det jag ska göra, även om jag inte planerat vad jag ska göra i sommar. Jobba och fylla år vet jag iallafall ;-)
Nu ska jag se på wallander och äta glass.

kan tro att bilden är tagen mitt i juni, dock i början av april

Kommentarer
Postat av: Josefin

och vara med mig :D

2010-04-19 @ 19:03:26
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0