Shake your as mum

Gud vad allt kan bli bra av min mamma! När hon kom hem höll jag ärligt talat på att avlida där jag låg i sängen och det snurrade bara i mitt huvud. Så kommer mamma, ställer mig upp och säger "Gråt Amanda, det kan vara bra". Jag berättar att jag inte kan gråta för då blir allt bara värre. Och eftersom vi gör om här hemma så har vi inga möbler alls i vardagsrummet, så hon sätter på musik och börjar dansa, jag släpper också loss och pang (precis som den aldrig funnits) så försvann min huvudverk. Helt fantastiskt!
Jag har ändå fått det jag skulle göra gjort idag, trots huvudverken, det har verkligen varit kämpit men eftersom jag är en POWER GIRL så grejade jag det.
Jag och min littlebrother ska baka smarriga chokladmuffins nu :) Och jag som älskar att slicka smeten, haha! Ikväll ska jag se "Anna Anka söker assistent" och "Andra Avenyn". Innan jag somnar tänker jag fortsätta läsa boken "Såld" som jag började med igår. Den verkar bra. Någon som har läst den? Är den bra?
Kram Amanda

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fin blogg! :)

2010-04-21 @ 20:37:05
URL: http://rebeccaafjallborg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0