Man in the mirror

Som ni ser på ungefär 99.9% av alla mina inlägg så har jag en annorluna rubrik som kanske inte passar in till det jag har skrivit. Varje inlägg har en engelsk låttitel som rubrik. Det har jag bara för att jag är så otroligt dålig på att komma på en passande rubrik till ett inlägg jag skriver. Nu fick ni veta det, ifallatt ni undrade liksom.
Fortsättningen på denna vecka ser ut såhär:

Onsdag: Nationella prov - Plugga + Anna Anka söker assistent& ANDRA AVENYN ♥ (Onsdagar är bästa tv-kvällen)
Torsdag: Begravning + handla inför fredag
Fredag: Tandläkaren (HJÄLP) och Valborg med bästa männsikorna!
Lördag: Dans repetition - Stockholm
Söndag: Dans repetition


Typ fullrulle om man får säga det. Men det blir najs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0