In my head

Hej. Tja. Tjaba. Åhoj. Sitter och arbetar i skolan med ett CV. Även fast jag redan gjort och lämnat in ett cv så ska jag göra ett nytt för att få ett högt betyg i kursen. Dansen imorse gick hur bra som helst. Våran danslärare lärde ut oss "Beat it" korografin. Vi har i uppdrag att i grupper skapa en egen korografi till en låt samt att dansa till en färg. Jag och mina två gruppmeldemar (två killar) har valt att arbeta med både svart och röd. Då tänker vi på svart att det är svartsjuka och hat medans röd tänker vi är kärlek. Det kommer bli bra (Y). Ska jobba med korografin hemma idag. Det bli kul eftersom jag älskar att dansa!
Vad säger vi om vädret idag? ÅT HELVETE FAKTISKT. Dock snöar det inte lika mycket som igår, men vädret är ju så otroligt tråkigt!
Nu tänkte jag iallafall fortsätta på mitt CV. Puss Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0