If today was your last day

Då var det här igen.. Sist var det för va 6 år sedan eller kanske 5, men idag är det igen. Dock med en annan människa. Jag ska på begravning. Hatar begravningar! Jag gillar att vara glad med på begravningar så är man inte glad. Brukar oftast vara irriterad hela kvällen sen också. Dålig hårdag har jag också och dålig outfit det med. Därför behöver jag inte fota den men jag kan beskriva lite hur jag ser ut idag.
Jag har vita converse, svarta strumpbyxor, svart mijdehög kjol, mörkrosa linne och en kort kavaj över. DEt är väl självklart att jag ska på begravning när jag är så svart?
Jag har utsläppt hår, pärlörhängen. Så ser jag ut idag. Hehe kanske får ni er en bild inte vet jag? Vi ska iallafall åka nu. Ha en bra dag, bättre än jag iallafall!
Puss Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0