Girls just wanna have fun

Nyss hemkommen från en utav mina närmaste tjejkompisar. Det var så länge sedan vi träffades sist. Liksom i december :o Det ska det bli ändring på nu. Vi har till och med bokat upp en ny dag som vi ska träffas och umgås på. Med denna tjejkompis delar jag många sjuka och roliga minnen. Det är därför så kul att träffas och prata tillbaka om saker man gör tillsammans. Det är då man iser hur roligt man har haft det. Men det jag måste inse är att livet kan bli lika bra igen. Det är det egentligen. Jag har min älskade underbaraste prins och mina vänner och familj. Jag dansar som jag älskar. Jag har mycket bra, men vissa saker kommer aldrig att hända igen, som man saknar och längtar tillbaka till! Fast ingenting är omöjligt, allt kan ju hända igen. Dock inte balen i nian...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0