Dancing in the moonlight

It's friday today baby! Fyfan vad najs. Jag menar, det är helg men inte bara helg utan också sista april vilket innebär VALBORG! Woho, kul att äntligen en liten högtid dyker upp så att man kan umgås med sina underbaraste. Det kan man annars också, men det är lite mer speciellt nu. Senare ikväll fram emot middagstid kommer mina närmsa hit och äter middag. Jätte mysigt! Och eftersom jag är värsta mästerkocken (eller inte) så har jag tänkt att grilla kyckling och göra rostad potatis med morötter i ugnen samt olika såser, sallad och vitlöksbröd. Och till efterrätt kladdkaka med grädde, glass och blåbär :) Låter inte det smarrigt? Efter ska vi ut i storstan, haha. Vad ska ni göra ikväll?
Nu ska jag börja fixa här hemma, massor ska göras.
Puss Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0