Boom Boom Pow

Mitt huvud slår "Bom bom bom". Fan vad ont jag har. Jag skulle kunna sätta mig och gråta för att jag har så ont, men det vill jag inte för när jag gråter får jag ännu mer ont i huvudet. Helvetes dag. Hatar onsdagar. Gillar dem inte alls. Ännu värre är att det har blivit snö ute. Jag som tänkt rensa bort min vintergarderob och in med sommargarderoben, men det får bli another time. Måste plugga. Å fuck vill inte. Måste plugga historia. Kan inte historia. Vad nu? Vad kan bli bättre? Vädret och mycket annat kan bli bättre. Det kan inte bli sämre. Eller jo om man tänker skada sig och så, men det gör inte jag nu. Nu ska jag plåga mig själv med städning av rummet som jag tvingas göra varje dag eftersom jag stökar till så fruktansvärt mycket på mogonen. Jobbigt..


puss på min lillebror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0