Bloglovin <3

Det bästa för dig att göra är att bli medlem på www.bloglovin.se. Jag vill säga att det är världens bästa bloggsida. Du blir medlem, lägger till dina favoritbloggar bland "bloggar". På så sätt så ser du när din favorit bloggare/bloggerska har uppdaterat och missar därför inte ett ända inlägg. Hur smart som helst!

Jag sitter bänkad inne där varje eftermiddag. Helt besatt. Hehe, vet inte varför men det är en perfekt sida för mig. Annars glömmer jag oftast att gå in på vissa bloggar under dagarna vilket gör att man hamnar efter.

Nu ska jag äta upp min smörgås och sedan ska jag ut och övningsköra. Har inte kört på hela vintern, så det blir nog lite osäkert ute på vägen idag. Så seupp!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag är också helt beroende av bloglovin och kommer inte ihåg de bloggar som inte finns där (A)

2010-04-23 @ 16:24:30
URL: http://shoppheaven.blogg.se/
Postat av: Nena Schönberg

Gud så fin klänning på din bloggheder :)

2010-04-23 @ 21:38:27
URL: http://www.mondoblog.se/nena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0