A day with a real good man

Vilken underbar dag jag har haft! Trots att det blev jätte molnigt på himlen så har jag haft det great! Har legat och kollat på tv och slappat bara. Mot eftermiddagen så bestämde sig min pojkvän och jag för att ta ett varv runt Ringvägen (ringvägen för er som inte bor i Nynäshamn och vet vad det är, är iallafall en väg längs med vattnet. Man kan göra olika stopp och lägga sig på stranden osv. Kanske inte så bra beskrivning, men jag är dålig på att beskriva). Det var jätte mysigt och vi var ute i ca två timmar (Y).
Kom nyss hem, duschade och ska snart se på Wallander. Skulle egentligen ha pluggat men har inte orkat. En ny vecka imorgon men jag har något att se fram emot. Inte på torsdag då jag ska sörja (:'() men på fredag då det är valborg och det ska jag tillbringa med de bästa!! :D <3 <3
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0